עד כמה אתם באמת מכירים את טיקטוק? לטיקטוק מאות מיליוני משתמשים, שמשתפים חוויות מהחיים שלהם באמצעות סרטוני וידאו קצרים וקולעים.
לאור הפוטנציאל האדיר של סרטונים של ׳פשוטי עם׳ (כלומר, לא סלבריטי׳ס) להיות ויראליים תוך לילה אחד (כן, גם האשטגים עוזרים בזה.
אבל כבר בבסיס שלה טיקטוק מאוד חברותית למשתמש), המון עסקים הצטרפו לטיקטוק ופתחו עמוד משלהם.
אז מי הבעלים של טיקטוק?
ג'אנג יימינג, מיליונר וטיטאן טכנולוגי, שולט כיום באפליקציה. האפליקציה נוצרה ומתוחזקת על ידי ByteDance, חברה סינית המתעסקת בטכנולוגיה.
לאור ההייפ האינסופי שהפלטפורמה זוכה לו, כמובן שמלא חברות ותאגידים גדולים וחשובים מנסים את מזלם ורוצים לקנות את הבעלות על החברה.
Walmart ו-Oracle ׳עמדו בתור׳ לעשות את זה, אבל בסוף זה לא קרה, לאור הביקורת שמתח נשיא ארה״ב לשעבר טראמפ על מדיניות האבטחה בטיקטוק.
האם טיקטוק נאסרה במקומות מסוימים או שזה סתם fake news?
למעשה, אכן היו מדינות שבהן טיקטוק קיבלה ׳באן׳ (בעיקר על רקעים פוליטיים כאלה ואחרים) - הודו ופקיסטן.
להכות בברזל כל עוד הוא חם
למזלנו, אצלנו בארץ הכל עובד כרגיל בטיקטוק.
ובין אם המשתמש שלכם רגיל או עסקי בטיקטוק, הטיפים הבאים יעזרו לפוסטים שלכם לקבל כמה שיותר חשיפה:
שימוש בהאשטגים
מומלץ ׳לזרוק׳ לסרטונים שאתם מעלים כמה האשטגים, כדי להעלות את הסיכויים שהם יופיעו אצל אחרים כתוצאה מחיפוש של מילים מסוימות.
שיתוף בפלטפורמות אחרות
דרך נוספת להגדיל את מספר העוקבים לטיקטוק שלכם היא ע״י שיתוף הסרטונים שאתם מעלים שם בפלטפורמות פופולריות אחרות.
ככה ניתן בקלות להשלים את פער עוקבים שלכם - ו׳לקרוא׳ לאלה שעוקבים אחריכם בפלטפורמות האחרות לעשות את זה גם בטיקטוק.