להסתכלו לו בלבן של העיניים: להבין לעומק את האלגוריתם של טיקטוק

מה לא נאמר או סופר על טיקטוק? היא נכנסה לחיינו בסערה וסחפה איתה עשרות מיליוני משתמשים ברחבי העולם שעפים על האפליקציה ועל הטרנדים והאתגרים שיש בה; או בקיצור, מי שלא שם לא קיים. אם לא אחת יצא לכם לתהות איך טיקטוק המיוחדת במינה עובדת, אתם מוזמנים לצלול איתנו בניסיון להבין את האלגוריתם של אחת האפליקציות המדוברות בעולם ב-2021.

להבין לעומק את האלגוריתם של טיקטוק
להבין לעומק את האלגוריתם של טיקטוק

הקשר הסודי בין האלגוריתם של אינסטגרם ללייקים

בין אם אתם נהנים מאינסטגרם כבר תקופה, או שאתם עדיין חדשים שם, מאחורי כל הטוב שהפלטפורמה הזו מציעה לנו נמצא מנוע אחד שמניע הכל, והוא נקרא 'מעורבות'. מה זה אומר 'מעורבות', אתם תוהים? מעורבות היא השם המתייחס לכל דרכי האינטרקציה עם תכנים באינסטגרם, למשל לייקים, תגובות, עוקבים וכו'. עד כמה מעורבות קריטית עבורנו כמי שמתכננים להיות משפיעני רשת? רמת המעורבות בפוסט קובעת עד כמה יהיה מוצלח, ועד כמה עמוד האינסטגרם שלנו יצמח יחד איתו. אם אתם רוצים להגביר את המעורבות של המשתמשים השונים עם הפוסטים שלכם, עליכם להבין את החשיבות של קבלת כמה שיותר לייקים לפוסטים שלכם, וזה בדיוק הנושא שהכתבה הזו תתמקד בו.

הקשר הסודי בין האלגוריתם של אינסטגרם ללייקים
הקשר הסודי בין האלגוריתם של אינסטגרם ללייקים

דעה ממש לא פופולרית על קניית לייקים לטיקטוק

זו לא מגמה חדשה במיוחד שבשנים האחרונות כוכבים נולדים ברגע, וחלק גדול מהם עושה את הפריצה הראשונה לתודעה של הקהל הרחב דרך הרשתות החברתיות. ואם ברשתות חברתיות עסקינן, אין פלטפורמה טובה יותר ליצור תכנים, להעלות סרטונים, ולהיות ויראליים בה מאשר טיקטוק. עם זאת, כמו שאר אחיותיה כדוגמת אינסטגרם ופייסבוק, גם טיקטוק דורשת מאמץ לא קטן כדי להגיע לפריצה שאנחנו כה מייחלים לה; מי כמונו יודע שלא פשוט להגיע לערימות של לייקים ועוקבים בטיקטוק.

דעה ממש לא פופולרית על קניית לייקים לטיקטוק
דעה ממש לא פופולרית על קניית לייקים לטיקטוק

סטורי יפה ברמות של כלה: ככה עושים את זה

סטורי הוא ללא ספק אחד הפיצ'רים המוצלחים ביותר באינסטגרם. בדומה לשאר סוגי התכנים באינסטגרם, גם הוא מיועד לשיתוף רגעים נבחרים מהחיים שלנו, בכל זמן ומכל מקום. כ-500 מיליון איש משתמשים בסטורי אינסטגרם מדי יום; ורבים תוהים ומחפשים רעיונות איך להפוך את הסטורי שלהם למעניינים יותר, כאלה שמושכים יותר הקלקות וצפיות. למקרה שעדיין לא ניסיתם את זה: הסטורי שלכם יכולים להשתפר פלאים עם מוסיקה ברקע. בכתבה זו נלמד איך לשלב מוזיקה בהעלאות הסטורי שלכם.

סטורי יפה ברמות של כלה: ככה עושים את זה
סטורי יפה ברמות של כלה: ככה עושים את זה

ככה תהנו מכל הטוב שיש לאינסטגרם להציע

אינסטגרם זו לא אפליקציה שצריך להציג אותה, כי היא כבר מזמן השתלטה על החיים שלנו והיא הראשונה שאנחנו פונים אליה כשיש לנו בשורה חדשה לבשר או תמונה חדשה להעלות. כיום, עם למעלה ממיליארד משתמשים, אפליקציה זו ידועה בתור אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הגמישות ביותר, והידידותית ביותר למשתמש. למרות ש-2021 רק התחילה, ברור שאינסטגרם היא ללא ספק הפלטפורמה החברתית השימושית ביותר לכולם; חשבונות עסקיים ומשתמשים רגילים כאחד. בדומה לפלטפורמות מדיה חברתית מצליחות אחרות, מוכרחים להגיע לרשימת עוקבים מרשימה כדי לרכוב על ההייפ של אינסטגרם ביעילות, וליהנות מכל הטוב שלו. בכתבה זו נדבר על איך להשיג עוקבים לאינסטגרם מבלי להזדקק לעזרתם של

ככה תהנו מכל הטוב שיש לאינסטגרם להציע
ככה תהנו מכל הטוב שיש לאינסטגרם להציע

טיקטוקר מתחיל? סרטונים שבנים אוהבים בטיקטוק

טיקטוק לא עוצרת לרגע, והיום היא אפליקציה פופולרית ביותר בזכות הסרטונים המגניבים שהיא מציעה והטרנדים השונים שמתפתחים בה. כל אלה הפכו אותה לאהובה ביותר בקרב דני דור ה-Z. מעניין לראות איזה סוג של תוכן מעלים בני המגדרים השונים. אמנם הנושאים של כל סרטון שונים, אבל בדבר אחד כולם דומים: כולם צריכים קהל, אנשים שיצפו בהם. אם פרופיל הטיקטוק שלכם עדיין מקרטע, והסרטונים שהעליתם לא מגיעים לעמוד ה'פור יו', הפיתרון הבא הוא בשבילכם: קנו עוקבים לטיקטוק, שיבהירו לכל מי שנתקל בסרטונים שלכם שהם הדבר הכי חם על הסך עכשיו.

סרטונים שבנים אוהבים בטיקטוק
סרטונים שבנים אוהבים בטיקטוק

כל מה שרציתם לדעת על האשטגים לטיקטוק ולא העזתם לשאול

טיקטוק היא בין האפליקציות הפופולריות ביותר של 2021, מה שמסביר את הנהירה של מותגים ועסקים רבים לנצל את ההייפ סביבה ולפתוח עמוד משלהם. עם זאת, להיות שם דבר בטיקטוק זה לא הולך ברגל, וצריך ממש לעבוד בזה כדי להפוך לויראלי ברמת משפיעני רשת. הבעיה העיקרית היא שאם אנחנו לא עוזרים לתוכן שלנו להתבלט ולקבל תשומת לב בתוך ים הסרטונים הויראליים הקיים בטיקטוק, קל מאוד ללכת לאיבוד ולא לקבל חשיפה כלל, אפילו שהעלינו משהו טוב שבאמת שווה לראות. בדיוק בשביל זה יש האשטאגים.

כל מה שרציתם לדעת על האשטגים
כל מה שרציתם לדעת על האשטגים

דילמה רצינית: IGTV או אינסטגרם לייב?

הרשת החברתית היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו. בעוד שהמטרה העיקרית שלה היא לחבר אנשים ולעדכן אחד את השני מה חדש, גם לייקים, צפיות ותגובות הם חלק בלתי נפרד מהחוויה האינסטגרמית שאנחנו כה אוהבים ומכורים אליה, ובדיוק מכאן נובע 'התחביב' לחלוק את מה שאנחנו עוסקים בו בחיי היומיום עם כולם. אם פיצ'ר הסטורי למשל לא מספק אתכם כאמצעי אינטרקציה עם קהל העוקבים שלכם, שידור חי באינסטגרם או סרטון IGTV הם דרכים מומלצות ביותר ליצירת אינטרקציה באינסטגרם. כתבה זו תעזור לבחור בין השניים, ולהבין מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

 IGTV או אינסטגרם לייב?
IGTV או אינסטגרם לייב?
אנא המתן