BETOP | הזמן הכי טוב לעלות תמונה באינסטגרם
הזמן הכי טוב לעלות תמונה באינסטגרם

ניהול פרופיל אינסטגרם מצליח מתחיל בתכנון מפורט ובחירת אסטרטגיה. זה לא מספיק רק לעלות תמונה יפה, צריך לדעת גם מתי.

אם אתה רוצה להתקדם באמת באינסטגרם בין אם מדובר בפרופיל עסקי או פרטי, עלייך להכיר את ההעדפות של קהל העוקבים שלך ואת הימים והשעות הכי פופולריות באינסטגרם

ראשית, חשוב שתדע: הזמן הכי טוב משתנה מפרופיל לפרופיל

רוב הפרופילים המצליחים באינסטגרם מעדיפים לפרסם את התוכן שלהם ביום ובשעה מסוימת, טקטיקה זו עוזרת למותגים לשמור על קהל היעד שלהם שכן הם מורגלים לתוכן חדש בימים ובשעות קבועות מראש. יש לנו כמה המלצות כלליות בשבילך שיעזרו לך לבחור את הזמן הטוב ביותר לעלות תמונה באינסטגרם, חשוב שתדע! ייתכן וההמלצות שלנו אינן נכונות עבור הפרופיל שלך. על מנת להבין לעומק את הזמן הטוב ביותר לעלות תמונה מהפרופיל שלך עלייך לשאול את עצמך 2 שאלות.

  1. מתי העוקבים שלך מחוברים לאינסטגרם? - אתה רוצה להיות בטוח כי התמונה שהרגע העלת נחשפת לכמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר.
  2. באילו ימים ושעות התמונות שהעלת קיבלו הכי הרבה לייקים ותגובות.

מבדיקה כללית שערכנו עבור המשתמשים אותם אנו מנהלים בישראל, מצאנו שהזמן הטוב ביותר לעלות תמונה באינסטגרם הוא מחוץ לשעות העבודה במהלך היום:

בוקר (7-9) - רוב המשתמשים באינסטגרם אוהבים להסתכל בפייד שלהם, ולראות מה חדש באינסטגרם איך שהם קמו, מארוחת הבוקר עד הדרך לעבודה. לפיכך לעלות תמונה בשעות (7-9) ימשוך הרבה תשומת לב מהעוקבים שלך.

צהריים (11-13) - אחריי שעבדתם כמה שעות העוקבים שלכם יצאו לארוחת צהריים בידיוק כמוכם, וככל הנראה יבזבזו חלק מהזמן שלהם לבדוק מה חדש באינסטגרם.

ערב (7-9) - נגמר יום העבודה, רוב משתמשי האינסטגרם נוהגים לבדוק מה חדש בפייד בדרך הביתה, חזרה מהעבודה.

לילה (23-1) - מבדיקה שערכנו, המון משתמשי אינסטגרם בודקים את הפייד ממש לפני שהם הולכים לישון, בנוסף לנתון זה, חשוב לזכור שמרבית האנשים אינם מעלים תמונה בשעות אלו דבר שיכול להפוך ליתרון עבורך ואת התמונה שהעלת ליותר בולטת.

בדרך כלל, הבחירה בקרב משתמשי האינסטגרם היא לעלות את התמונות ואת הדברים החשובים בימי רביעי וחמישי אלו שני הימים שיש הכי הרבה משתמשים פעילים באינסטגרם. ביום שבת העוקבים שלך יהיו פחות פעילים, כנראה הם יבלו את זמנם עם משפחותיהם ולמנוחה.

מוכנים להתחיל לקדם?

התהליך הוא פשוט, בוחרים רשת חברתית שתרצה לקדם,
מכניסים את הלינק שאותו תרצו לקדם ומבצעים רכישה, המערכת שלנו תדאג לעדכן אותך בסיום ההזמנה.