אם בעבר, כל תמונה בכל איכות, פוזיציה ורקע הייתה מקבלת עשרות ומאות לייקים ועוקבים, היום עלינו להפעיל קצת יותר דמיון, יצירתיות ושיקול דעת.

אפילו עבור האנשים היצירתיים ביותר, עם הדמיון המפותח ביותר, לפעמים נגמרים הרעיונות מה לפרסם באינסטגרם.

כיום, עלינו באמת לחשוב על איכות התוכן שאנחנו מעלים אם אנחנו רוצים לקדם את הדף שלנו ואף לייצר רווחים.

לכן, החלטנו להרים את הכפפה וליצור מדריך על מה לפרסם באינסטגרם. קבלו את 5 הרעיונות הטובים והמוצלחים ביותר.

 

למה בכלל הפופולריות של פוסט חשובה

אם כל המטרה של הדף שלכם באינסטגרם הוא לפרסם ולאחסן זכרונות מטיולים, חברים ונופים בהם טיילתם, ואין לכם כל מטרה להגדיל את הפרסום ולהפוך את הדף שלכם לעיסקי – ללא צל של ספק, אין לכם צורך להשקיע כל כך הרבה חשיבה על איך ומה לפרסם באינסטגרם. ובמילים אחרות, אתם פטורים מכאב הראש הזה.

 

אך, אם אתם מעניינים לקדם את העסק שלכם או להפוך ולהיות מוכרים יותר כבלוגרים, זה ידוע כי יש להשקיע מחשבה ותכנון על איך ומה לפרסם באנסטגרם. ככל שהפוסט שלכם זוכה להיות פופולאריות, כך אתם מקבלים יותר חשיפה והכרה.

 

5 נקודות כדי לנצח באינסטגרם:

·        תוכן איכותי

·        הרבה לייקים והרבה מעורבות קהל

·        הופעה של הפוסט בהמלצות וטופ דפים

·        לייקים ועוקבים חדשים

·        חוזר חלילה!

 

מוכנים?! מה לפרסם באינסטגרם – 5 הטיפים לעסקים ולבלוגרים


1.     להשאר עצמך

אולי קצת באנלי, ואולי זה בכלל לא מובן מאליו, אבל אין צורך שהכל יהיה מושלם, שתהיו מאופרים בצורה שלא אופינית לכם ותציגו חיים שהם בכלל לא שלכם. ככל שתשתפו את העוקבים שלכם בדברים שקורים "מאחורי הקלעים" כך הם התחברו ויזדהו איתכם יותר. אין זה אומר שבכל רגע נתון העוקבים צריכים לדעת מה קורה אצלכם בחיים האמיתיים, אך מומלץ להשתמש בזה מדי פעם.

אנשים בסופו של דבר, אוהבים לראות שהאנשים שהם מעריצים ועוקבים אחריהם הם אנשים רגילים. ולכן יהיה זה נכון ומומלץ מדי פעם, לחלוק עם הקהל שלכם, כיצד אתם מבלים בשנות הפנאי, להתייעץ איתם על נושא מסוים, ואף לחלוק איתם תמונות של המשפחה שלכם.

אל תהססו לחשוף את עצכמם ולהתנהג באופן טבעי! העוקבים באינסטגרם יעריכו זאת מאוד. לחשיפות ולתמונות מהסוג הזה יש סיכוי גבוה מאוד לקבל מעורבות גבוהה ואף להופיע בהמלצות.

2.     שתפו טיפים מקצועיים ותמונות לפני הופעות

במידה ואתם מנהלים דף עיסקי של חברה או מותג, יהיה זה נכון לתת ערך מוסף לקהל שלכם. ככל שתשתפו יותר ידע מקצועי, יותר מידע על הפעילויות המיוחדות שלכם, תשתפו ביכולות ובניסיון הייחודי שלכם, כך תקבלו יותר תמיכה ואהדה.

דרך נפלאה לעשות זאת היא לשלב תמונות, וסרטונים שלכם משתפים את כל הידע, הניסיון והמיומנויות שיש לכם.

3.     השתמשו בתוכן שנוצר על ידי הקהל שלכם

אנשים תמיד נהנים לראות תמונה או סרטון שהם פרסמו זוכים לפרסום נוסף במותג שהם אוהבים. רק לשם הבהרה, אותם תמונות וסרטונים צריכים לקבל אישור של המשתמש המקורי לפרסום בדף שלכם, אחרת זה יהיה קצת מוזר ואף לא חוקי לפרסם זאת ללא אישור.

רעיון מוכר שעובד טוב, הוא ליצור פוסט באינסטגרם הקורא לתחרות כלשהי. ניתן ליצור פוסט שמעודד צילום של המוצרים שלכם במקומות שונים או שיתוף של הקהל שלכם בחוויה שלהם בזמן שימוש בשירותי החברה. בין אם יש לכם מוצר דיגיטלי, בית קפה, מסעדה או מלון, אנשים ישמחו לשתף על החוויה שהייתה להם.

תחרות היא דרך יצירתית, משעשעת ומהנה הן עבורכם והן עבור העוקבים שלכם.

זכרו כי ברוב המקרים אנשים יצפו לקבל פרס או תגמול כלשהו עבור זכייה או השתתפות בתחרות. אתם יכולים להציע מוצר למנצח, או חוויה ייחודית יחד איתכם למי שיצר את הסרטון המקורי ביותר.

תגמול מעולה נוסף, שעובד טוב, ופשוט יותר מכולם, הוא להציע תיוג וחשיפה למנצח. פרס כזה הוא לרוב מספיק, שכן אנשים תמיד מחפשים לקבל חשיפה ופרסום נוסף.

4.     העניקו הצצה למוצרים חדשים

אינסטגרם משמשת כפלטפורמת מכירה רבת עוצמה. עסקים רבים הפכו לעסקים מצליחים שמגלגלים עשרות ומאות אלפי דולרים בחודש, רק בזכות חשיפה נכונה באינסטגרם. פרסום המוצרים באינסטגרם דורש ניסיון ויצירתיות שכן אתם לא רוצים להפוך להיות אגרסיביים במכירה שלכם.

דרך מצוינת לעשות זאת, היא לתת לעוקבים שלכם הצצה למוצרים חדשים שבדרך. חשיפה שכזו מצד אחד מפרסמים את המוצרים שלכם ומן הצד השני, מעוררים את העניין והסקרנות של העוקבים, שכן המוצר עדיין לא נחשף לגמרי והוא עדיין לא למכירה.

ככל שתצליחו ליצור במוצרים החדשים יותר מעורבות וסקרנות בקהל עוד לפני הפרסום, כך כשיגיע שלב המכירה, תהליך המכירה יהיה הרבה יותר קל, מהיר ומזמין.

5.     מצאו טמפלטים מקוריים

באינסטגרם אין צורך שתהיה ברשותכם מצלמת Sony מתקדמת כמו שאין צורך שתהיו מומחים בעיצוב בפוטושופ. היופי באינסטגרם הוא שניתן להעזר בפלטפורמות כמו Canva  ו Venngage שמאפשרות לעצב את התמונות שלכם בצורה ייחודית ובתבנית מקורית, במספר קליקים בלבד וללא ידע טכני מתקדם. בזכות הפלטפורמות הללו ניתן אף לקחת תמונות חינמיות מהרשת, לעצב אותם בטמפלט, לשים ציטוט מקורי והרי לכם פוסט מעניין ומוצלח.

כל מה נותר לכם כעת, הוא להקדיש מספר דקות של מחשבה על סוג התוכן שאתם רוצים לפרסם, להשתמש ב5 הטיפים שכתבנו כאן, ולהתחיל להעלות תוכן איכותי, מקורי ומעניין, שיכול בקלות להתפרסם ולקבל לייקים ועוקבים חדשים.

נשמח לשמוע, כיצד 5 הטיפים של "מה לפרסם באינסטגרם" סייעו לכם, והאם הצלחתם ליישם אותם בדף שלכם.